TOAM

תואם בית מימון מנגישה לעסקים ישראליים הון עם ערך מוסף. כך למעשה, היא מאפשרת ללקוחותיה לצמוח באופן חכם, בטוח ויציב, לאורך זמן. לחגיגות יובל להיווסדה, יצאנו לתהליך מיתוג מחדש הכולל אסטרטגיית מותג מלאה בליווי סדנת מותג מעשית. יצרנו בידול בין המתחרים, הגדרנו מחדש את החברה וזיקקנו את ערכיה.

האסטרטגיה המעמיקה, דייקה את מהות המותג במעבר מחברה קיבוצית שורשית לבוטיק פיננסי חוץ-בנקאי מודרני ודינמי. מיצבנו את תואם כ-"בית מימון", המשקף את השילוב המנצח – גישה אישית ואנושית לצד סטנדרטים מקצועיים בלתי מתפשרים בהתאמת פתרונות מימון מדויקים לכל לקוח. תפיסה זו מהווה עוגן לכל האלמנטים המותגיים – מסיפור המותג ועד הארכיטקטורה המותגית.

בתהליך הקריאייטיב, יצרנו זהות חדשה תחת הקונספט "גשר לעסקים", המשקפת את תפקיד החברה. למעשה תואם, היא הרבה יותר מגשר פיננסי, היא מסע שחוצה יבשות ומחבר בין עולמות. גשר בין העבר לעתיד, גשר כלכלי וחברתי של צמיחה ויציבות. נעשתה הפשטה גרפית לעיצוב לוגו חדש המדמה גשר, ומבטא את הערכים המרכזיים של המותג: יציבות, איכות, מקצועיות ובוטיקיות. כל זאת, תוך שמירה על הגישה האנושית והבלתי מתפשרת.

בחרנו בפלטה ראשית ומשנית צבעונית בגוונים חמים ומזמינים, יצרנו שפה אייקונית וצורניות גרפית מלאה לפרינט ודיגיטל והצגנו שפה צילומית יחודית הן לענף הפיננסי-עסקי והן לענף הייבוא.

הייחוד של תואם הוא בכך שהיא אינה מונעת רק מהרצון להרחיב את תיק ההשקעות. מדובר באנשים המרכיבים אותה וברצון האמיתי שלהם לעזור ליזמים להצמיח את העסקים שלהם. זו הסיבה שבחרנו בהבטחת המותג 'בית לצמוח בו', כי צמיחה אמיתית מתחילה במקום שמרגיש כמו בית.